Eu sunt dobermannul (cu 2 de n) !!!!

Ala care scrie cu nickname Dobermannnul (cu 3 de n) este creatia derbedeilor de l-a NASA, care i-si fac de cap in capul meu.
Am atentionat pe Obama referitor la aceasta situatie si astept sa vad ce masuri i-a.

Atentie dragi cumparatori de dobermann.

Crescatorii romani de dobermann in marea lor majoritate rad de mine si m-a iau la misto.
Ei, crescatorii romani de dobermann in marea lor majoritate zic ca a-m boli genetice grave care duc la suferinta, incapacitate de lucru s-au moarte.
Ca sunt mostenite atat pe linie materna, de la mami meu, Mariana, dar m-ai ales pe linie paterna, c-a cel mai mare defect a-l meu (dar mica-rau!) e de tati meu, care m-a intrece la micime.
Ei, crescatorii romani de dobermann in marea lor majoritate, in colaborare cu cei de l-a NASA, miau implantat un cip si miau pus telecomanda.
Ei, crescatorii romani de dobermann in marea lor majoritate refuza sasi asume raspunderea pentru faptul c-a, de cand cu cipul, nu m-a pot abtine sa numi musc urechea. Cand nu ma trag de ea, nu urechea, c-a poate creste. La tati na mers.
Pentru ei, crescatorii romani de dobermann in marea lor majoritate, doar controlul creierului meu genial conteaza.
Atentie deci, nu v-a puneti cip, decat cu contract de vanzare.

ATENTIE!!!

Mizeria umana tiberiu popescu alias ham, proprietarul magazinului "Acasa la cainii de rasa - Ham", a copiat imagini din blogul meu pe care l-e utilizeaza pentru un nou blog, clona a blogului meu (http://dobermannull.blogspot.com) creat de el si atribuit tot de el fiului Marianei, adica eu, Dobermannul!
Eu Dobermannul, (http://dobermannull.blogspot.com) condamn cu tarie astfel de practici si tin s-a m-a delimitez clar de ce scrie un obsedat sexual, o mizerie umana pe acest blog, care imita blogul meu fara s-a aiba consimtamantul meu.
Tin s-a mentionez ca tiberiu popescu alias ham utilizeaza forumul animale.ro pentru a face propaganda acestui blog atribuit fiului Marianei, adica eu, Dobermannul, si c-a profereaza injurii si amenintari utilizand platforma forumului proprietate Netbridge care prin admini marilena bucur, florin vladescu si mircea zeta i-i permit orice.

Vizitatori:

Counter Powered by  RedCounter

miercuri, 3 martie 2010

Bine vam gasit fratemenei

Alta, de la acelasi animal botanic, care este el, bosorogul de ham:

Ati crezut ca gata nu ma mai vedeti ?
Ca is bonlav si gata o mierlesc si scapati de mine ?
Nu fratemeneu, io am fost la padure sa culeg flocirele pentru fomeile din famelie. Ca de famelie mare si ale dracu fomei is multe si nesatule. Mereu vor ceva si mama draku ma ia daca nu le satisfac poftele. Am fost la padure sa culeg flocirele pentr martisor. Ca ase ieste obiceiul la romini sa dea flocirele de martisor. Si noi toti barbati din famelie am cules in 4 labe flocirele albe, albastre, galbene, ca altfel iera vai de noi. Si le urez tuturor muierilor din univers sa stea ca flocirele pe camp. Vivar martisoarele ale drak sa va fie ca mereu vreti ceva toantelor. Nu ca mami a lui dombermanul care i-a luat ea la micu' bulangiu un martisor, sa poarte si el, ca toate fetele au la ei la munca asa ceva de la prieteni. Sa crape de ciuda colegii ca si-a gasit patachinul barbat!


Catamai animalul care este el, ham, si dacal bate care-va ii dau toata pensia lui mami Mariana!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Baga, ca nu bagi in ma-ta!