Eu sunt dobermannul (cu 2 de n) !!!!

Ala care scrie cu nickname Dobermannnul (cu 3 de n) este creatia derbedeilor de l-a NASA, care i-si fac de cap in capul meu.
Am atentionat pe Obama referitor la aceasta situatie si astept sa vad ce masuri i-a.

Atentie dragi cumparatori de dobermann.

Crescatorii romani de dobermann in marea lor majoritate rad de mine si m-a iau la misto.
Ei, crescatorii romani de dobermann in marea lor majoritate zic ca a-m boli genetice grave care duc la suferinta, incapacitate de lucru s-au moarte.
Ca sunt mostenite atat pe linie materna, de la mami meu, Mariana, dar m-ai ales pe linie paterna, c-a cel mai mare defect a-l meu (dar mica-rau!) e de tati meu, care m-a intrece la micime.
Ei, crescatorii romani de dobermann in marea lor majoritate, in colaborare cu cei de l-a NASA, miau implantat un cip si miau pus telecomanda.
Ei, crescatorii romani de dobermann in marea lor majoritate refuza sasi asume raspunderea pentru faptul c-a, de cand cu cipul, nu m-a pot abtine sa numi musc urechea. Cand nu ma trag de ea, nu urechea, c-a poate creste. La tati na mers.
Pentru ei, crescatorii romani de dobermann in marea lor majoritate, doar controlul creierului meu genial conteaza.
Atentie deci, nu v-a puneti cip, decat cu contract de vanzare.

ATENTIE!!!

Mizeria umana tiberiu popescu alias ham, proprietarul magazinului "Acasa la cainii de rasa - Ham", a copiat imagini din blogul meu pe care l-e utilizeaza pentru un nou blog, clona a blogului meu (http://dobermannull.blogspot.com) creat de el si atribuit tot de el fiului Marianei, adica eu, Dobermannul!
Eu Dobermannul, (http://dobermannull.blogspot.com) condamn cu tarie astfel de practici si tin s-a m-a delimitez clar de ce scrie un obsedat sexual, o mizerie umana pe acest blog, care imita blogul meu fara s-a aiba consimtamantul meu.
Tin s-a mentionez ca tiberiu popescu alias ham utilizeaza forumul animale.ro pentru a face propaganda acestui blog atribuit fiului Marianei, adica eu, Dobermannul, si c-a profereaza injurii si amenintari utilizand platforma forumului proprietate Netbridge care prin admini marilena bucur, florin vladescu si mircea zeta i-i permit orice.

Vizitatori:

Counter Powered by  RedCounter

sâmbătă, 13 martie 2010

Reguli de viata pentru a deveni o fiinta umana

Reguli de viata pentru a deveni o fiinta umana

sau nu...Azi mi sa sculat sa va fac praf cu cit de dastept is, asa ca va zic din ideile mele de viata. Hai ca sint mare. Dobermannul ie urias. nu acolo bai obsedatilor. Ca deaiai mica si moale sa nu doara.
Fiti atenti acilea si invatati si voi din filozofia mnea de viata.

1. Veti primi un corp.
Va place sau nu va place, va fi al vostru pentru intreaga viata.chiar daca-i ca al meu, dobermannul care sunt eu, fartatescu, fiul lui piftie & scleemariamna.
2. Veti invata lectii.
Sunteti inscrisi la o scoala cu informatii non-stop numita Viata.
In fiecare zi la aceasta scoala veti avea ocazia sa invatati cate o lectie.
S-ar putea sa va placa lectiile, sau s-ar putea sa le considerati irelevante si prostesti.
3. Nu exista greseli, numai lectii.
Dezvoltarea este un proces de incercari si nereusite: experimentare.
Experimentele "ratate" fac parte din acest proces, tot asa cum fac parte si experimentele "reusite".
4. O lectie se repeta pana cand se invata.
O lectie va fi prezentata sub mai multe forme pana cand o veti invata.
Numai dupa ce ati invatat-o puteti trece la alta lectie.
5. Procesul de invatare nu se termina niciodata.chiar daca-i ca al meu, dobermannul care sunt eu, fartatescu, fiul lui piftie & scleemariamna.
Nu exista moment al vietii care sa nu contina o lectie.
Daca sunteti viu, atunci aceste lectii trebuie invatate.
6. "Acolo" nu este mai bun decat "aici".
Cand un "acolo" personal devine un "aici", veti obtine pur si simplu un alt "acolo" care va arata din nou mai bine decat "aici".
7. Altii sunt doar imaginea voastra in oglinda.chiar daca-i ca a mea, dobermannul care sunt eu, fartatescu, fiul lui piftie & scleemariamna.
Nu poti iubi sau uri cava la cineva decat daca aceasta persoana reflecta ceva ce voi iubiti sau urati la voi insiva.
8. Ce faci cu viata ta depinde numai de tine.
Detii toate uneltele si resursele de care ai nevoie.
Cumle folosesti ramane la aprecierea ta.
Alegerea iti apartine.chiar daca-i ca a mea, dobermannul care sunt eu, fartatescu, fiul lui piftie & scleemariamna.
9. Raspunsurile vietii exista in tine.
Raspunsurile la intrebarile Vietii se afla in tine.
Tot ceea ce trebuie sa faci este sa privesti, sa asculti si sa ai incredere.
10. Vei uita toate astea.
Ieste ca vam rupt gura ? Nu credeati ca is asa dastept. La cita carte am invatat cam aveti dreptate dar ieu am scoala vieti cu mami meu mariana si tati meu cel tremuricos ca piftia de la Parkinson, fratemeneu si ma kak pe scoala voastra intelectuali idioti ce sinteti. cEu, dobermannul care sunt eu, fartatescu, fiul lui piftie & scleemariamna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Baga, ca nu bagi in ma-ta!