Eu sunt dobermannul (cu 2 de n) !!!!

Ala care scrie cu nickname Dobermannnul (cu 3 de n) este creatia derbedeilor de l-a NASA, care i-si fac de cap in capul meu.
Am atentionat pe Obama referitor la aceasta situatie si astept sa vad ce masuri i-a.

Atentie dragi cumparatori de dobermann.

Crescatorii romani de dobermann in marea lor majoritate rad de mine si m-a iau la misto.
Ei, crescatorii romani de dobermann in marea lor majoritate zic ca a-m boli genetice grave care duc la suferinta, incapacitate de lucru s-au moarte.
Ca sunt mostenite atat pe linie materna, de la mami meu, Mariana, dar m-ai ales pe linie paterna, c-a cel mai mare defect a-l meu (dar mica-rau!) e de tati meu, care m-a intrece la micime.
Ei, crescatorii romani de dobermann in marea lor majoritate, in colaborare cu cei de l-a NASA, miau implantat un cip si miau pus telecomanda.
Ei, crescatorii romani de dobermann in marea lor majoritate refuza sasi asume raspunderea pentru faptul c-a, de cand cu cipul, nu m-a pot abtine sa numi musc urechea. Cand nu ma trag de ea, nu urechea, c-a poate creste. La tati na mers.
Pentru ei, crescatorii romani de dobermann in marea lor majoritate, doar controlul creierului meu genial conteaza.
Atentie deci, nu v-a puneti cip, decat cu contract de vanzare.

ATENTIE!!!

Mizeria umana tiberiu popescu alias ham, proprietarul magazinului "Acasa la cainii de rasa - Ham", a copiat imagini din blogul meu pe care l-e utilizeaza pentru un nou blog, clona a blogului meu (http://dobermannull.blogspot.com) creat de el si atribuit tot de el fiului Marianei, adica eu, Dobermannul!
Eu Dobermannul, (http://dobermannull.blogspot.com) condamn cu tarie astfel de practici si tin s-a m-a delimitez clar de ce scrie un obsedat sexual, o mizerie umana pe acest blog, care imita blogul meu fara s-a aiba consimtamantul meu.
Tin s-a mentionez ca tiberiu popescu alias ham utilizeaza forumul animale.ro pentru a face propaganda acestui blog atribuit fiului Marianei, adica eu, Dobermannul, si c-a profereaza injurii si amenintari utilizand platforma forumului proprietate Netbridge care prin admini marilena bucur, florin vladescu si mircea zeta i-i permit orice.

Vizitatori:

Counter Powered by  RedCounter

vineri, 12 martie 2010

Derbedei ai DCR-ului lasati dobermannul romanesc in pace!

Atunci in febr. 2009 cand am infiintat blogul Dobermannului ma gandeam ca trebuie sa fac ceva s-a fiu si eu bagat in seama de cineva.

Ma gaseam atunci in febr 2009 dupa 3 ani de cand incercam sa spun ce vedeam rau in viata mea trista si anosta fara prea mare spor.

Iubeam si iubesc baietii si imi era clar ce se intampla (si era si este foarte rau ce se intampla) dar nu aveam unde sa atrag atentia celorlati ca mine care inca nu banuiau nimica.

Pe forumurile asa zise ale iubitorilor de baieti nu aveam ce cauta.

Acolo eram paria pentru ca acele forumuri erau controlate de gastile de derbedei pe care ii intereseaza doar banii obtinuti din traficarea iubirii fata de aproapele tau.

Acolo, pe acele forumuri, si-au pus oamenii lor sa vegheaze la linistea atat de necesara afacerile lor necinstite.

Asa ca am infiintat acest blog. Ca pote cu caini am m-ai mult suces.

Cititorii mei sunt de doua categorii si ii stiu bine chiar daca unora doar le banuiesc numele.

Prima categorie este a derbedeilor DCR-ului care nu v-or s-a ma citesc ca pe un drog de care ar vrea sa scape si nu reusesc asta, ei incercand s-a ma obstructioneze in fel si chip, nedand clik pe aberatiunile mele.

A doua categorie este alcatuita din cei c-are doresc sa afle ce se intampla si care inital au fost sceptici privind adevarurile spuse de mine dar acum imi dau dreptate. Recte nebunul de Valencia cu c-are manjur dar m-a iubesc de fapt cum zice francezu- chi sem se takin!

Eu scriu pentru cele doua categorii in egala masura.

M-ai sunt aia 99% din vizitatori saitului care nimeresc aici aiurea i-mi trag o injuratura si ies. sai fut de derbedei.

O s-a va mirati de ce spun c-a scriu pentru andrei csaba majoros, sorin spaler, daniela catanescu si pentru cel mai bun "prieten" al meu ... cristian dragomir.

Ca sa fiu sincer nu stiu de ce scriu pentru ei sau mai bine zis scriu pentru ei pentru ca poate nu le place, ca-i deranjeaza, ca-i doare, ca-i face sa-si povesteasca singuri matrapazlacurile, ca-i face sa-l indrageasca din ce in ce mai mult pe zeul Bachus, precum si alte obiceiuri nesanatoase si asta are un rezultat pozitiv- poate m-a baga si pe minen seama. Nu vor nenorociti da eu tot sper. Noroc cu retardu de serviciu asta m-a iubeste sincer, mereu i-mi scrie el acolo eu aici ne iubim de la dicstanta pana osa nentalnim sa ne marturisim amoru- Valencia & Dobermannul = LOVE!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Baga, ca nu bagi in ma-ta!