Eu sunt dobermannul (cu 2 de n) !!!!

Ala care scrie cu nickname Dobermannnul (cu 3 de n) este creatia derbedeilor de l-a NASA, care i-si fac de cap in capul meu.
Am atentionat pe Obama referitor la aceasta situatie si astept sa vad ce masuri i-a.

Atentie dragi cumparatori de dobermann.

Crescatorii romani de dobermann in marea lor majoritate rad de mine si m-a iau la misto.
Ei, crescatorii romani de dobermann in marea lor majoritate zic ca a-m boli genetice grave care duc la suferinta, incapacitate de lucru s-au moarte.
Ca sunt mostenite atat pe linie materna, de la mami meu, Mariana, dar m-ai ales pe linie paterna, c-a cel mai mare defect a-l meu (dar mica-rau!) e de tati meu, care m-a intrece la micime.
Ei, crescatorii romani de dobermann in marea lor majoritate, in colaborare cu cei de l-a NASA, miau implantat un cip si miau pus telecomanda.
Ei, crescatorii romani de dobermann in marea lor majoritate refuza sasi asume raspunderea pentru faptul c-a, de cand cu cipul, nu m-a pot abtine sa numi musc urechea. Cand nu ma trag de ea, nu urechea, c-a poate creste. La tati na mers.
Pentru ei, crescatorii romani de dobermann in marea lor majoritate, doar controlul creierului meu genial conteaza.
Atentie deci, nu v-a puneti cip, decat cu contract de vanzare.

ATENTIE!!!

Mizeria umana tiberiu popescu alias ham, proprietarul magazinului "Acasa la cainii de rasa - Ham", a copiat imagini din blogul meu pe care l-e utilizeaza pentru un nou blog, clona a blogului meu (http://dobermannull.blogspot.com) creat de el si atribuit tot de el fiului Marianei, adica eu, Dobermannul!
Eu Dobermannul, (http://dobermannull.blogspot.com) condamn cu tarie astfel de practici si tin s-a m-a delimitez clar de ce scrie un obsedat sexual, o mizerie umana pe acest blog, care imita blogul meu fara s-a aiba consimtamantul meu.
Tin s-a mentionez ca tiberiu popescu alias ham utilizeaza forumul animale.ro pentru a face propaganda acestui blog atribuit fiului Marianei, adica eu, Dobermannul, si c-a profereaza injurii si amenintari utilizand platforma forumului proprietate Netbridge care prin admini marilena bucur, florin vladescu si mircea zeta i-i permit orice.

Vizitatori:

Counter Powered by  RedCounter

miercuri, 10 martie 2010

Romanul- sarac da' fudul!

La bodegile pe care leam tot vizitat din copilarie, sa ma uit la baieti mai mari, nu la scoala ca acolo ieram prea prost ca sa ma duc, am invatat o vorba: "In viata conteaza ce bagi in gura si cine te tragen pula!"

Parea un concept de viata specific celor ce nu stiu daca maine mai sunt vii fixic ca psihic ieream mort si-ngropat in kkt ; se pare ca tot romanul traieste periculos fiindca "Traieste clipa!" este deviza majoritatii noastre, a cretinoizilor cu pretentii de doct. sa mergi in operei e sinucidere curata cu iz de SIDA!
Un studiu despre turism spune exact acest lucru (nu ca daca am comenta un studiu despre ce cumparam si cat de la super-marcket ar rezulta altceva).
Aproape 43% dintre francezii cu venituri anuale de peste 50.000 de euro prefera sa isi petreaca timpul liber acasa, impreuna cu familia, arata un studiu al Mastercard Europe. Nu acelasi lucru il putem spune si despre romanul mediu (ale carui venituri nu depasesc 4.000 de euro pe an), dar care prefera sa isi petreaca vacantele fie in destinatii turistice din tara cu amaritele de neveste, care are, fie in strainatate cu curvii din dotare, daca curvii merita, ca pe mine nu ma dus unu'!. Doar 35% dintre romanii din mediul urban aleg sa-si petreaca timpul liber acasa cu puradeii, potrivit unei cercetari realizate de Daedalus Consulting la nivelul anului 2007. Mami si tati meu sunt 35% daca consideram mahalaua mea mediu urban. Mai mult, doar aproximativ 10% dintre europenii instariti aleg o vacanta luxoasa in strainatate fata de 15% dintre romanii cu salarii medii, relateaza Cotidianul.
M-am gandit ca articolul nu ia in calcul economia supterana, banii la negru....
Dar si asa tot cunosc o groaza de cunoscuti, prieteni deai mei din aia cu neveste slute si proste ca si ei dar cu o groaza de puradei facuti la betie , cu venituri de 300-1000 de euro care cheltuiesc in concediu 1000-2000 de euro, o data sau chiar de 2-3 ori pe an. Mami si tati meu nus sluti soi prosti ca nau cheltuit cu mine nici alocatia intreaga iar frati de unde sami fuka tati ca si pe mine ca sa ma fuka sonbatat ca porcu sio puso pe mami asa sa nui vada fatau.
Cred ca produsul bancar "bani pentru concediu" a fost inventat special pentru noi, astia amaritii care abia au dupa ce bea apa dar se dau mari scule pe bascule cum sunt pensionarii de ai mei 2 din drumul taberei ca se dau ggrozavi ca suntem plini de bani, ca miau luat caine din Ucraina, vai de viata noastra de sarantoci, care miau luat stirba pe daiboj.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Baga, ca nu bagi in ma-ta!