Eu sunt dobermannul (cu 2 de n) !!!!

Ala care scrie cu nickname Dobermannnul (cu 3 de n) este creatia derbedeilor de l-a NASA, care i-si fac de cap in capul meu.
Am atentionat pe Obama referitor la aceasta situatie si astept sa vad ce masuri i-a.

Atentie dragi cumparatori de dobermann.

Crescatorii romani de dobermann in marea lor majoritate rad de mine si m-a iau la misto.
Ei, crescatorii romani de dobermann in marea lor majoritate zic ca a-m boli genetice grave care duc la suferinta, incapacitate de lucru s-au moarte.
Ca sunt mostenite atat pe linie materna, de la mami meu, Mariana, dar m-ai ales pe linie paterna, c-a cel mai mare defect a-l meu (dar mica-rau!) e de tati meu, care m-a intrece la micime.
Ei, crescatorii romani de dobermann in marea lor majoritate, in colaborare cu cei de l-a NASA, miau implantat un cip si miau pus telecomanda.
Ei, crescatorii romani de dobermann in marea lor majoritate refuza sasi asume raspunderea pentru faptul c-a, de cand cu cipul, nu m-a pot abtine sa numi musc urechea. Cand nu ma trag de ea, nu urechea, c-a poate creste. La tati na mers.
Pentru ei, crescatorii romani de dobermann in marea lor majoritate, doar controlul creierului meu genial conteaza.
Atentie deci, nu v-a puneti cip, decat cu contract de vanzare.

ATENTIE!!!

Mizeria umana tiberiu popescu alias ham, proprietarul magazinului "Acasa la cainii de rasa - Ham", a copiat imagini din blogul meu pe care l-e utilizeaza pentru un nou blog, clona a blogului meu (http://dobermannull.blogspot.com) creat de el si atribuit tot de el fiului Marianei, adica eu, Dobermannul!
Eu Dobermannul, (http://dobermannull.blogspot.com) condamn cu tarie astfel de practici si tin s-a m-a delimitez clar de ce scrie un obsedat sexual, o mizerie umana pe acest blog, care imita blogul meu fara s-a aiba consimtamantul meu.
Tin s-a mentionez ca tiberiu popescu alias ham utilizeaza forumul animale.ro pentru a face propaganda acestui blog atribuit fiului Marianei, adica eu, Dobermannul, si c-a profereaza injurii si amenintari utilizand platforma forumului proprietate Netbridge care prin admini marilena bucur, florin vladescu si mircea zeta i-i permit orice.

Vizitatori:

Counter Powered by  RedCounter

vineri, 12 martie 2010

Contractul de vanzare-cumparare - episodul....na cam uitat!

V-a mai amintiti de seria de episoade in c-are v-a vorbeam despre contractul de vanzare-cumparare si de rolul lui ? Nuca nu m-a cititi (exceptie, retardul de Valencia, care s-e trateaza la fel de nebagaren seama).

Citeam azi tot pe DR cateva opinii ale unor crescatori din toata lumea, uniti in cujet si simteli in jurul dragostei fata de dobermann.

Iata cateva opinii interesante:


let's all work together for a new good future of our breed. in my opinion this means to say good bye to some much used lines and to create a vital, correct buildt, characterstrong and heallthy dobermann.

zi-ce un crescator de dobe tip "Vaaai ce brac frumos aveti!" , adicacu coada si urechi din Germania.


How long we will need and how many young dobermans will have died because the breeders are not aware of his important role?
Not all its the money. Not all title. Not all numbers of dogs. Prefer to find a real job!
Do you know what it is most important?
That we will have a healthy Doberman. Doberman on which we can enjoy , our children and our grandchildren,...
spune alt crescator din USA (bine, nu vreti sai vedeti ascutitorile!).

Atata timp cat aceste idei raman inca la stadiul de simple idei, v-a sfatuiesc dragi iubitori de dobermann s-a cumparati pui NUMAI cu contract de vanzare-cumparare casa v-a feriti de tepe, exceptie face situatia cand cersiti un caine de oriunde si primiti o stirba c-a a mea de la grande vinko caz in c-are nu puteti cere contract ca va bate sovietica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Baga, ca nu bagi in ma-ta!