Eu sunt dobermannul (cu 2 de n) !!!!

Ala care scrie cu nickname Dobermannnul (cu 3 de n) este creatia derbedeilor de l-a NASA, care i-si fac de cap in capul meu.
Am atentionat pe Obama referitor la aceasta situatie si astept sa vad ce masuri i-a.

Atentie dragi cumparatori de dobermann.

Crescatorii romani de dobermann in marea lor majoritate rad de mine si m-a iau la misto.
Ei, crescatorii romani de dobermann in marea lor majoritate zic ca a-m boli genetice grave care duc la suferinta, incapacitate de lucru s-au moarte.
Ca sunt mostenite atat pe linie materna, de la mami meu, Mariana, dar m-ai ales pe linie paterna, c-a cel mai mare defect a-l meu (dar mica-rau!) e de tati meu, care m-a intrece la micime.
Ei, crescatorii romani de dobermann in marea lor majoritate, in colaborare cu cei de l-a NASA, miau implantat un cip si miau pus telecomanda.
Ei, crescatorii romani de dobermann in marea lor majoritate refuza sasi asume raspunderea pentru faptul c-a, de cand cu cipul, nu m-a pot abtine sa numi musc urechea. Cand nu ma trag de ea, nu urechea, c-a poate creste. La tati na mers.
Pentru ei, crescatorii romani de dobermann in marea lor majoritate, doar controlul creierului meu genial conteaza.
Atentie deci, nu v-a puneti cip, decat cu contract de vanzare.

ATENTIE!!!

Mizeria umana tiberiu popescu alias ham, proprietarul magazinului "Acasa la cainii de rasa - Ham", a copiat imagini din blogul meu pe care l-e utilizeaza pentru un nou blog, clona a blogului meu (http://dobermannull.blogspot.com) creat de el si atribuit tot de el fiului Marianei, adica eu, Dobermannul!
Eu Dobermannul, (http://dobermannull.blogspot.com) condamn cu tarie astfel de practici si tin s-a m-a delimitez clar de ce scrie un obsedat sexual, o mizerie umana pe acest blog, care imita blogul meu fara s-a aiba consimtamantul meu.
Tin s-a mentionez ca tiberiu popescu alias ham utilizeaza forumul animale.ro pentru a face propaganda acestui blog atribuit fiului Marianei, adica eu, Dobermannul, si c-a profereaza injurii si amenintari utilizand platforma forumului proprietate Netbridge care prin admini marilena bucur, florin vladescu si mircea zeta i-i permit orice.

Vizitatori:

Counter Powered by  RedCounter

vineri, 12 martie 2010

cristian dragomir realizatorul dezastrului dobermannistic romanesc

Trebuie sa recunosc ca sunt uneori cam dur cu uni. Bine ca ei nu stie. Si nule pasa. Ca ce nu sti nu doare.


De exemplu sunt extrem de dur cu alin taga alias valencia alias neapulaion cand i-i reprosez greselile uriase facute privind alegerea deobermannilor pentru o monta. Da asta ie fraier cu motz ca kktul s-i pasa la retard.

De ce spun asta?

Pentru c-a m-a leg dur de el c-a monteaza dobermanni cu probleme si nu tin cont c-a el este un om fara studi, fara relati si fara mijloacele financiare, asa c-a mine, c-are sunt dobermannul (http://dobermannull.blogspot.com).

Nu este cazul lui cristian dragomir medic veterinar, deci ar trebui sa fie constient de ce face, dar ale carui prostii privind selectia sunt monumentale. Nu m-a luati cu rezultate, cei aia AIAD, IDC, Trofeo Piero Caliandro. ce kkt sunt astea? Da el de Piatra Olt si bals na auzit? can Burkina faso doar eu o s-a merg cand prin poseta marianei imediat dupa pensie.

Drumul ales de el si impus tot de el ani de zile mai intai c-a presedinte DCR si apoi om cu greutate (citeste relatii) in chinologie este profund gresit. Aproape tot crescatorii romani (din interes, servilism sau prostie) siau intemeiat canisele cu caini pe post de dobermanni lua-ti de la acesta s-au obtinu-ti la indicatiile acestuia, pentru ca era ditamai pres-ul DCR si "preten" in Bucuresti cu mai marii chinologiei romanesti. Actiunile si sfaturile lui sau dovedit profund gresite. intereseaza campioni la dracun praznic, eu vreau ca Valencia dobermann romanesc, campion la Segarcea!
Dupa el cristian dragomir a tras in prapastie aproape toti crescatorii romani de dobermanni.


Cei care nu sau supus s-a ia caini de la el s-au s-a tina cont de sfaturile lui au disparut din peisaj sub loviturile nemasuratului lui orgoliu.

Mai bine de zece ani acest om a distrus incet dar sigur dobermannii din Romania. Repet a treia oara- AIAD, IDC, Trofeo Piero Caliandro- NU SE PUN! Si ce daca a scos campioni la Italieni? Broscari nu se pun! Vreau sa vaz campioni oltenesti, ca io sunt nepot de boier oltean cu scoarta pe pereti, ca pe jos nu se putea ca era pamant!

El este infinit mai vinovat de dezastru ca alin taga alias valencia alias napolion de care personal uneori i-mi este mila.

Si i-l somez sasi stearga de pe sait rezultatele alea ca m-a inerveaza. Ie la Craiova CAC. S-a faca bine si s-a mearga acolo!

Un comentariu:

Baga, ca nu bagi in ma-ta!