Eu sunt dobermannul (cu 2 de n) !!!!

Ala care scrie cu nickname Dobermannnul (cu 3 de n) este creatia derbedeilor de l-a NASA, care i-si fac de cap in capul meu.
Am atentionat pe Obama referitor la aceasta situatie si astept sa vad ce masuri i-a.

Atentie dragi cumparatori de dobermann.

Crescatorii romani de dobermann in marea lor majoritate rad de mine si m-a iau la misto.
Ei, crescatorii romani de dobermann in marea lor majoritate zic ca a-m boli genetice grave care duc la suferinta, incapacitate de lucru s-au moarte.
Ca sunt mostenite atat pe linie materna, de la mami meu, Mariana, dar m-ai ales pe linie paterna, c-a cel mai mare defect a-l meu (dar mica-rau!) e de tati meu, care m-a intrece la micime.
Ei, crescatorii romani de dobermann in marea lor majoritate, in colaborare cu cei de l-a NASA, miau implantat un cip si miau pus telecomanda.
Ei, crescatorii romani de dobermann in marea lor majoritate refuza sasi asume raspunderea pentru faptul c-a, de cand cu cipul, nu m-a pot abtine sa numi musc urechea. Cand nu ma trag de ea, nu urechea, c-a poate creste. La tati na mers.
Pentru ei, crescatorii romani de dobermann in marea lor majoritate, doar controlul creierului meu genial conteaza.
Atentie deci, nu v-a puneti cip, decat cu contract de vanzare.

ATENTIE!!!

Mizeria umana tiberiu popescu alias ham, proprietarul magazinului "Acasa la cainii de rasa - Ham", a copiat imagini din blogul meu pe care l-e utilizeaza pentru un nou blog, clona a blogului meu (http://dobermannull.blogspot.com) creat de el si atribuit tot de el fiului Marianei, adica eu, Dobermannul!
Eu Dobermannul, (http://dobermannull.blogspot.com) condamn cu tarie astfel de practici si tin s-a m-a delimitez clar de ce scrie un obsedat sexual, o mizerie umana pe acest blog, care imita blogul meu fara s-a aiba consimtamantul meu.
Tin s-a mentionez ca tiberiu popescu alias ham utilizeaza forumul animale.ro pentru a face propaganda acestui blog atribuit fiului Marianei, adica eu, Dobermannul, si c-a profereaza injurii si amenintari utilizand platforma forumului proprietate Netbridge care prin admini marilena bucur, florin vladescu si mircea zeta i-i permit orice.

Vizitatori:

Counter Powered by  RedCounter

miercuri, 17 martie 2010

Valencia, Citone si Wobbleru

Un anunt c-are pana si pe mine, baronu miulhausen al dobermannilor c-are suint io Dobermannul cu adevaratu sait: http://dobermannull.blogspot.com/ ma dat pe spate; Valencia, jos palaria siai oricat de la mine daca n-e scanezi testele alea pe c-are nu leai facut:

Pui dobermann linie campioni MondialiDepus la data: 2010-03-16
Expira la data: 2010-07-21
Anunt vizitat de 17 ori.
Ip depunator: 80.156.11.222
sterge anuntul
Categorie anuntVanzari
PretNESPECIFICAT
RasaDobermann ( caine )
Sexfemela
Varsta2 luni
Taliemedie
Greutate0 kg
Ultimul vaccinneprecizat (ca nu d-au bani pe asa ceva)
Hrananeprecizata (ciapi)
Alte detalii:Vand pui dobermann cu pedigree linie campioni Mondiali( nu cauta-ti pe pedigri ca nu ie, da suna bine)?!? Tatal este Romania Junior Campion (c-a acu arata najpa si nul m-ai duc la expo), examen lucru Bh (cu punctajul minim) , hd a displazie free (dar nam hartie, asa ca pe pedigri no s-a vedeti HD0) , wobler free (fix o pula, se poate vedea la pui c-are iam scos eu, sigur nici aici no sa vedeti hartie!). mama cu cotatie excelenta in show-uri (adica singura in ring la cocarlati na iesit pe locu trei), hd a (adica ARE displazie!). se asigura pedigri, carnet sanatate, fara pasaport s-au cip ca ie scumpe-rau! . cautam doar persoane serioase (adica c-are da banu) c-are doresc un nou membru in familie.

Detalii de contact:
Persoana de contactAlin Taga zis Valencia, aka NeaPula Ion
OrasPloiesti ( jud. Prahova )
Telefon0722943612
Emailalinsaga68@yahoo.com




Maestre nu am incotr-o adevarul m-a obliga s-a spun lucrurilor pe nume.



Cainele luat de tine de la Pezzano este purtator de DCM mai mult decat oricare alt caine.



Astor, Arielle d'Amour, Tequila del Citone ( si mai sunt desigur si altii despre c-are mucles) printre ancestori sunt o problema grava.

Pedigree-ul lui Cabir este din pacate minat de DCM.

Sfatul meu este sal pastrezi de pet si sa iei altul pentru monta.

Nu fa gresala s-a bagi si tu mai adanc DCMul in liniile romanesti si asa foarte suferinde, alea de wainberjeri c-are i-i lauzi tu.



PS: In ultimul moment aflu ca ai combinat nenorcirea el Valaho cu nenorocirea Cabir. Mare pacat pentru viitorul dobermannului romanesc. Chiar nu teai gandit deloc? Din pacate esti la fel ca ceilalti crescatori, inconstienti fata de rasa dobermann. Te priveste, s-a nu spui ca nu tiam zis. Si mai ai indrazneala s-a dai lectii altora.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Baga, ca nu bagi in ma-ta!