Eu sunt dobermannul (cu 2 de n) !!!!

Ala care scrie cu nickname Dobermannnul (cu 3 de n) este creatia derbedeilor de l-a NASA, care i-si fac de cap in capul meu.
Am atentionat pe Obama referitor la aceasta situatie si astept sa vad ce masuri i-a.

Atentie dragi cumparatori de dobermann.

Crescatorii romani de dobermann in marea lor majoritate rad de mine si m-a iau la misto.
Ei, crescatorii romani de dobermann in marea lor majoritate zic ca a-m boli genetice grave care duc la suferinta, incapacitate de lucru s-au moarte.
Ca sunt mostenite atat pe linie materna, de la mami meu, Mariana, dar m-ai ales pe linie paterna, c-a cel mai mare defect a-l meu (dar mica-rau!) e de tati meu, care m-a intrece la micime.
Ei, crescatorii romani de dobermann in marea lor majoritate, in colaborare cu cei de l-a NASA, miau implantat un cip si miau pus telecomanda.
Ei, crescatorii romani de dobermann in marea lor majoritate refuza sasi asume raspunderea pentru faptul c-a, de cand cu cipul, nu m-a pot abtine sa numi musc urechea. Cand nu ma trag de ea, nu urechea, c-a poate creste. La tati na mers.
Pentru ei, crescatorii romani de dobermann in marea lor majoritate, doar controlul creierului meu genial conteaza.
Atentie deci, nu v-a puneti cip, decat cu contract de vanzare.

ATENTIE!!!

Mizeria umana tiberiu popescu alias ham, proprietarul magazinului "Acasa la cainii de rasa - Ham", a copiat imagini din blogul meu pe care l-e utilizeaza pentru un nou blog, clona a blogului meu (http://dobermannull.blogspot.com) creat de el si atribuit tot de el fiului Marianei, adica eu, Dobermannul!
Eu Dobermannul, (http://dobermannull.blogspot.com) condamn cu tarie astfel de practici si tin s-a m-a delimitez clar de ce scrie un obsedat sexual, o mizerie umana pe acest blog, care imita blogul meu fara s-a aiba consimtamantul meu.
Tin s-a mentionez ca tiberiu popescu alias ham utilizeaza forumul animale.ro pentru a face propaganda acestui blog atribuit fiului Marianei, adica eu, Dobermannul, si c-a profereaza injurii si amenintari utilizand platforma forumului proprietate Netbridge care prin admini marilena bucur, florin vladescu si mircea zeta i-i permit orice.

Vizitatori:

Counter Powered by  RedCounter

miercuri, 10 martie 2010

Vacanta in Bulgaria

De 3 ani, bosorogul al batran se luda sa ne faca noo in ciuda, cu toate ca stiu io ca din cauza ca ie niste amariti care nu au bani nici macar de telina, minivacanta de vara sio fac in Kamchia, la 25 de kilometri sud de Varna, o fosta statiune a nomenclaturii bulgare, care se conserva la nivelul anilor '80 (am aflat de curand explicatia: intre Burgas si Varna sunt interzise constructiile pe plaja pentru minim 3 ani de aici inainte, pana cand se reglementeaza treaba cu rezervatiile naturale), reiau, o fosta statiune a nomenclaturii comunistilor lui Todor Jivkov, care se conserva la nivelul acelor ani, cu casute de lemn sau PFL, cu preturi intre 15 si 50 de euro/noapte/locatia (nu locul).
Cica stau la cele de 50, au un living mare jos, baie si bucatarie, iar sus 2 dormitoare cu cate 2 paturi simple; sunt facute pentru 4 persoane dar pot sta si 10 daca se duc dotati cu paturi pliante, saltele pneumatice, saci de dormit, ( ca niste amariti pomanagii ce sunt ei)etc.
Casutele se afla plasate intr-o padure de stejar, pe malul marii, ne-aglomerat, fara muzici, cu plaja neamenajata, in genul celei de la Vama, de la inceputul anilor '80.
Merg cu cainii (inghesuiti ca mirlanii cite 8 intr-un Logan la un loc animale cu 2 dar si cu 4 picioare), profitand si de faptul ca in fiecare an se tine in zona un set de 8 show-ri canine.
Mancarea este super-ieftina, spre exemplu o masa de 12 persoane, unde s-o baut si mancat pe saturatelea, ia costat 180 de leva, adica sub 95 de euro,ca ei mananca orice borhot, ca porcii.
Au o singura problema, bariera lingvistica, au vorbit o englezo-bulgara de am facut febra la maini. Norocul este ca fiind preturi atat de mici opresti pe masa comanda adusa gresit si-i mai acorzi o sansa ospataritei (servesc mai mult fete la mesele de la cele nici zece localuri cu terasa).

Ca sa vedeti cai mai bine ca noi, cu vacanta in Operei parc, va pun un filmulet cu mine si cu tati in actiune de relaxare, asta vara, pana sa vie gardienii sa ne puna sa dam cu subsemnatu:



Mami meu Mariana prefera sa doarma la soare pe bancan Moghioros.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Baga, ca nu bagi in ma-ta!